Інтернет-магазин - сайт, який має адресу в мережі Інтернет.
Товар - продукція, представлена до продажу в інтернет-магазині.
Клієнт - розмістила Замовлення фізична або юридична особа.
Замовлення - оформлений належним чином запит Клієнта на купівлю Товару.
Транспортна компанія - третя особа, що надає послуги з доставки Товарів Клієнтам.
Будь ласка, уважно прочитайте цю угоду перед тим, як скористатися послугами Інтернет-магазину ballas.com.ua
Справжній текст є Угодою між Інтернет магазином ballas.com.ua по території України має назву надалі "Інтернет-магазин", і користувачем послуг Інтернет-магазину, що має назву надалі «Покупець» і визначає умови придбання товарів через сайт Інтернет-магазину ballas.com .ua, в подальшому «Інтернет-магазин» або «Сайт".
1. Основні положення
1.1. Ця Угода укладається між Покупцем та Інтернет-магазином в момент оформлення замовлення.
1.2. Інформація, розміщена на Сайті Інтернет-магазину, містить умови пропозиції покупки товару і являє собою публічну оферту, статус якого закріплений ст.633 Цивільного кодексу України (ЦКУ). Акцептом є факт оформлення замовлення на запропонований товар.
1.3. При оформленні замовлення Покупець погоджується з умовами, обговореними цією Угодою, шляхом проставлення відмітки у графі "Я прочитав і згоден з правилами Умови угоди" при оформленні замовлення.
1.4. Здійснити покупку в Інтернет-магазині ballas.com.ua може будь-яка фізична або юридична особа, здатне прийняти і оплатити товар на території України.
1.5. Товар оплачується тільки в гривнях: при доставці любо самовивозі товару або безготівковим банківським переказом на розрахунковий рахунок Інтернет-магазину.
2. Інформація про товари
2.1. Товар представлений в каталозі через фото-зразки, що є власністю Інтернет-магазину.
2.2. Кожен фото-зразок супроводжується текстовою інформацією: артикулом, ціною і описом товару.
2.3 На прохання Покупця менеджер Інтернет-магазину зобов'язаний надати (по телефону або за допомогою електронної пошти) іншу інформацію, необхідну і достатню, з точки зору Покупця, для прийняття ним рішення про покупку товару.
2.4. Зазначена на Сайті ціна товару може бути змінена Інтернет-магазином ballas.com.ua в односторонньому порядку.
2.5. У разі зміни ціни товару, замовленого Покупцем, менеджер Інтернет-магазину при першій нагоді інформує про це Покупця (по телефону або за допомогою електронної пошти) для отримання підтвердження або анулювання замовлення. При неможливості зв'язатися з Покупцем дане замовлення вважається анульованим.
2.6. Товари, що реалізуються Інтернет-магазином, мають маркування із зазначенням відомостей про основні властивості товару, способі його застосування, місце знаходження продавця.
3. Порядок придбання в інтернет-магазині ballas.com.ua
3.1. Замовлення приймаються через інтернет-магазин ballas.com.ua.
3.2. Покупець інтернет-магазину ballas.com.ua має право оформити замовлення на будь-який товар, представлений на Сайті Інтернет-магазину і наявний. Кожен товар може бути замовлений в будь-якій кількості. Замовлення може бути оформлений Покупцем наступними способами: зроблений по телефону, по електронній пошті або оформлений самостійно на Сайті.
3.3. При відсутності товару на складі, Менеджер компанії зобов'язаний поставити Покупця до відома (по телефону або через електронну пошту).
3.4. При відсутності товару Покупець має право замінити його товаром аналогічної моделі, відмовитися від даного товару, анулювати замовлення.
3.5. Покупець має право відмовитися від замовлення в будь-який час до моменту його відправки Покупцеві, поставивши до відома Інтернет-магазин по телефону або через електронну пошту.
4. Доставка і передача товару Покупцеві
4.1. Доставка товарів, придбаних в Інтернет-магазиніballas.com.ua, здійснюється кур'єрськими службами по території України.
4.2 Відправлення замовленого товару по Україні здійснюється протягом 2-3-х робочих днів з дня підтвердження замовлення Покупцем. Субота неділя і офіційно визнані свята не входять в число робочих днів.
4.3. Разом із замовленням Покупцеві надаються такі документи: бланк доставки, накладна.
4.4. Покупець зобов'язаний у присутності кур'єра Інтернет-магазину виконати прийняття замовленого товару за кількістю, якості, асортименту та комплектності товару.
4.5. Фактом приймання товару Покупцем є оплата товару Покупцем.
4.6. При відмові Покупця від замовлення в момент доставки Покупцем оплачуються витрати Інтернет-магазину на доставку замовлення.
4.7. Покупець не зобов'язаний компенсувати витрати Інтернет-магазину пов'язані з доставкою замовлення, якщо в процесі приймання товару виявиться, що поставлений товар неналежної якості, кількості, асортименту або комплектності.
5. Оплата замовлення
5.1. Замовлення, зроблений в Інтернет-магазині, оплачується Покупцем шляхом передачі готівки кур'єрською службою.
5.2. Оплата замовлення за безготівковим розрахунком повинна бути зроблена Покупцем шляхом 100% авансового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Інтернет-магазину протягом трьох робочих днів з дня підтвердження замовлення.
5.3. Прі не надходження коштів, Інтернет-магазин залишає за собою право анулювати замовлення.
6. Порядок повернення товару належної якості
6.1. Покупець має право відмовитися від поставленого товару в момент отримання на кур'єрську доставку.
6.2. Повернення товару в Інтернет-магазин можливий в разі, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, оригінальна фабрична упаковка, ярлики, накладна.
6.3. Повернення товару в Інтернет-магазин проводиться за рахунок Покупця в офіс продавця по робочих днях з 11-00 до 17-00.
6.4. При поверненні Покупцем товару належної якості, Інтернет-магазин повертає йому сплачену за товар грошову суму за фактом повернення товару за вирахуванням компенсації витрат магазина пов'язаних з доставкою товару Покупцеві.
7. Порядок повернення товару, придбаного через інтернет магазин, при виявленні прихованого браку, гарантійне обслуговування
7.1. На товари, придбані в нашому Інтернет-магазині встановлено гарантійний термін 14 календарних днів. Протягом зазначеного періоду часу, в разі виявлення в товарі прихованого браку, Покупець має право на: безоплатне усунення недоліків, або відповідне зменшення купівельної ціни, або заміни на товар аналогічної моделі, або на будь-який інший з відповідним перерахуванням купівельної ціни, або повернення товару і отримання за нього грошей, в установленому Законом України "Про захист прав споживачів" порядку.
7.2. Повернення товару в Інтернет-магазин проводиться за рахунок Покупця в офіс продавця по робочих днях з 11-00 до 17-00.
7.3. Претензії по товару розглядаються протягом від 3 до 30 днів.
8. Інше
8.1. Інтернет-магазин ballas.com.ua залишає за собою право розширювати і скорочувати товарну пропозицію на Сайті, регулювати доступ до покупки будь-яких товарів, а також призупинити або припинити продаж будь-яких товарів на свій власний розсуд.
8.2. Ця Угода повинна розглядатися в тому вигляді, як воно опубліковано на Сайті, і має застосовуватися і тлумачитися відповідно до законодавства України.